"GREETED ME WHEN I FORGET....GIVE YOUR HAND WHEN I FELL...GRASP MY HAND TO DEVELOP THE ISLAMIC"

Monday 28 November 2011

ku meRINDUI MU..... :(

DaLAm fiRMAN ALLAH....
     "Dan sesungguhnya Tuhanmu(pelindung)bagi orang2 yang berhijrah sesudah menderita berbagai         ujian,kemudian mereka berjihad dan bersabar..sesungguhnya Tuhanmu sesudah itu benar2 Maha Pengampun lagi Maha Penyayang"
                                                               (SURAH AL NAHL:110)


sedihnya HATI nie bler mengenang DOSA2 yang pernah singgah ....tapi aku tetap berSYUKUR kerana menerima anugerah yang bukan semua manusia dapat.. iaitu HIDAYAH...jujur HATI nie sering menjerit n memeronta semasa MENGEJAR CINTAMU...tidak ada sesiapa yang memahami kecuali MU YA RABB....aku tahu ENGKAU Maha Penerima Taubat,tetapi adakah kerana aku hamba yang hina nie mengetahui sifatMU itu,aku melakukan dengan alai balai....nauzubillah!!!!YA ALLAH bantu ku...aku merinduiMU,aku mendambakan cintaMU....aku yakin ENGKAU xkan ujian hambaMU kalau mereka tak mampu,tapi kenapa aku sering merungut........astagfirullah...aku hampir jatuh untuk kali kedua didalam perjalanan yang sangat gelap,tapi ENGKAU tetap membuka jalan yang penuh duri yang penghujungnya sangat menarik untuk aku...syaitan semakin hari semakin membisikkan kata2 jahat padaku...semoga aku tidak terMAKAN kata2 SYAITAN yang diREJAM...YAALLAH aku bagai xmampu bertahan,tapi HATI nie sering berkata2 nie la UJIAN...diri nie bagai semakin JAUH dariMU....aku MOHON pimpinlah diri nie untuk teruskan PERJUANGAN nie........bler aku melihat diri aku begini,rupanya aku tak BERSYUKUR dgn HIDAYAH yang diberikan olehMU....tak pernah berUSAHA menjadi yang terbaik dikalangan orang2 yang baik,tak pernah berUSAHA membantu diri mencari keREDHAANNYA,tak pernah berUSAHA bangun sepertiga malan,tak pernah berUSAHA menjaga hati ibubapa....argghhhhhhhhhhh banyaknya...aku PENIPU,,rupanya aku xpernah berSYUKUR....YAALLAH,ampuni aku,jadikan aku manusia yang berSYUKUR dgn SUNGGUH2..semoga luahan nie dapat memBANTU aku untuk lebih MENDAMBAKAN CINTAMU.....amin...
       jadikanlah aku SRIKANDI ISLAM a.k.a MUJAHIDAH ISLAM....dapat memBANTU diri sendiri &                      juga orang lain...juga memberi CONTOH pada diri sendiri & juga orang lain.....






                 "masukkan aku dari pintu KEBENARAN dan keluarkan aku juga dari pintu KEBENARAN"

                                     
                                                       
                                                               










                                                                                                                                   ^eymamujahidah07^

No comments:

Post a Comment